bLoGGeRs cHaT RoOm :)


loVeLy fRiEnD!! lOvE u!

Friday 27 May 2011

Jangan Hina aku..


hurmm..kadang2kan..
aku rase bosan dgn hidup nie...
ade je bende yg aku buat..
x kene..
ade je salah aku...
aku...
da berenti fo6...
2 ari je aku g skolah....
lpas2 mlas nk pg...
aku x  leh go on la fo6..
so aku ambik kputusan nk brnti..
entak kemana hilangnya
smagat aku nk k skolaah..
x sperti mse fo5 dulu..
aku x pernah miss skolah..
hehehee

kemudiann..aku dpat poli..




dkat sarawak lak 2...
jaoh giler..
tapi x g kt sarawak kot ..

sdare aku tolong ekjas tmpat lain
dah la jaoh..
kos tinggi..
lpas 2 ade lah pak sdare aku ckp..
"degil ekpom bdok nie.. aku suroh masok fo6
senang hidup mung jimat mase.. mung stakat
2 A je x leh g mane2..anok aku dpat 4A..x leh g u..
soh k mung lagi"
maaf...slang terengganu!!hikhik
tapi sebenarnya ank dye dpat
3A Je...tp dye ckap 4..
nk wat cmne..
aku terdiam...
tidak mampu berkata..
aku tunduk...
sedih...
huh!!
begitu hina aku pada pandangan nya..
I HATE BIENG COMPARED!!
setiap manusia berbeza...
lain  pulak tuahnya..
berbeza pulak rezekinya...

"tuah ayam nmpak dikaki..
tuah manusia tuhan yg tahu...
berbekal kan result aku yg ciput nie aku ase
aku dpat pg U..
lebih drpada layak ag!hahaa
usah dilayan..





ape yg membezakn result aku ngn ankye ialah...
math aku C..
math ank dye E...
sejarah aku E..
hahaha..padam muka AKU..
mase ckgu ngjor tidor..
mase exam SPM..
ad dkat sejam lebih aku
aku dok kacau geng aku..
main lukis2 laaGi..
siap aku begging lagi 
dkat pemeriksa 2..
"tolong la bg saye lulus..
saya da mati akal nak fikir jawapan
soklan sej nie..haaa bgi je la sye lulus je!!
 2 pom allhamdulilah!!
dan tngok skarng..
ape yg aku mintak..
dpat...!!
lau tahu mintak A..
agagaa..
lebeh2 plak..huhu
SEJ ankdye A.. 
tu je la beza nya..
tapi x payah hina aku
sebegitu sekali kan...
mungkin aku x sesuai di fo6.... 
kerana aku bukan jenis yg suke ngadap
buku lame2...
assalammm....