bLoGGeRs cHaT RoOm :)


loVeLy fRiEnD!! lOvE u!

Wednesday 4 May 2011

DeRitA PeRtAmA... PaRt1

sedih apabila mngenangkn kisah khidupan aku
yang tidak sebahagia kluarga lain...
aku sering tertnya2


kenapa hidup aku mcm nie??

ape salah aku sehingga menderita sebgni??

aku mengeluhh.....hUh!!


ibubapa aku bercerai sebelum aku mencapai usia
1 tahun..
mesti tidak dpat dibygkan betpa sedihnya hidup aku ni kn??
skrang nie aku hidup ngan mak & atox aku..
tahun demi tahun berlalu..
ketika aku masih disekolah menengah..setiap tahun
sekolah aku menganjurkan hari bapa
masing2 perlu buat kad untuk ayah masing2
aku tercengang...
aku nak bagi kat sape??
hurmmm..sedihh
pilu hati aku apabila
setiap kali tiba hari bapaa..
tapi...
aku buat2 cekalkan hati
x pe..aku x perlukan ayah..
betulke??
huhuhuhu...aku sering mnyembunyikan
perasaan aku..buat2 happy..x dew perkara
buruk berlaku kat aku...
tapi hati ini...
DIA saje yg tahu..
kini....
aku sudah mnjangkau usia 18 tahun...
18 belas tahun tnpa kasih syng ayah..
huhuhuhu...aku x tau nak ckap ape..
ayahaku x pernah nak jenguk aku kat sini
sbnarnya ader dye jenguk aku sekali...
masew aku darjah 3,,entah knpa pada waktu 2,
aku mlarikan diri dari ayah aku...terasa asing sngat
dye dtng jenguk aku mase 2 pon coz dpat order
dari court..bukan ats his will.. nak jengok aku..huhuhu
asew mcm anak pungut pon ader aku nie...


kalau aku menangis air mata darah pom macm dlam gmbar
nie...hdup aku x kan bhagia mcm org lain
haaaahh!!
alhamdulilah keputusan SPM aku x lah
membanggakan sngat..tpi boleh laa masok u
setakat 2A..6 credit...hahahaa

akU PosT cErItA bUkAN Nak mInTAk SiMpaTi
KoRnG sEmUaaa..JusT aKu naK sHArE JEW..:)
and aku britahu korang ader khidupan
yg baik..bukan mcm aku
sOo..
don waste it okey..

No comments: