bLoGGeRs cHaT RoOm :)


loVeLy fRiEnD!! lOvE u!

Sunday 8 May 2011

fOrm6!!HeRe i CoMe!!

wahh!! bukan main entry..hhahaa
fOrm6!!HeRe i CoMe!!
hahaaa
mcm la power sangat otak aku nie nak
masok fo6...hakhak...
 esok da nak register fo6
anyway..aku akn usaha jugak!!
sampai aku berjaya!!
aida!!chaiyok2!!
where the will ,there a way..
lau salah tolong betulkn ea
pepatah 2..
patah2 aku dibuatnya..hakhak
esok akan bermulanya 
perjalanan aku..
sbgai pelajar balikk..
jadi junior balik!!!
super junior!!!ahh!! ape yg aku
mengarut nie!!
 2 group korea yg aku minat laa
k2..
arinie...
aku pg beli baju fo6...
ngan mak sdare aku..
huh!!
kne pkai full uniform mase reg!!
adoii..x ke rimas!!
hahaa
lpas2 pg bli smua 
klngkapan nak skolah esok
pi lah singgah A&W kejap..
hahaa
perut dah mencerut2 nie..hahaa

haa!!nie adik sepupu aku!!ehh2..bukan2..
nie pakwe aku!! cute kan??
ari2 aku jumpe bdk nie adew mcm
obat gg pon ader..
nak picit2 ajer..
nie x smpai lg 5 bulan..
dah buas glew..haaa
tgok 2..
dudok atas meja 2..

haaa...amcam ok x??hahaa
x reti dok diam budak nie..
sory..gmbar gegar sikit..hehe

nie mak sdare aku yg paling aku
syanggg!!hheehe MAk SUE!!
kite syang su!!hehee
kita org tapau jew maknan kat
2 ader mase nak snap2 pic hahaa
coz kene tggu...hikhik
tgok mak sue aku 2!! ader macm rani mukherjee x ?
aku slalu pnggil die rani mukherje..haha
nie aku!!calon fo6!!wish me luck!!


skunk nie..ape yg aku fikirkan..
mase depan aku...
aku selalu susah ati
bla memikirkan mase dpan aku!!
ishh!! ader 2 aku fikir
kawen jew ngn org KAya kan sonang!!
x yah nak pening2 kan kpala!!
oH TiDAkK!!
aKU MAhU cApAi keJAYAan oN My OWn!!
oklah korang!!
da dkat kul 11.30
aku nak tdow plak
esok da kene g skul!!hikhik
baii!!  assalamualaikum!!  peace
  no warR!!

2 comments:

Diari Si Froggie said...

kembali ke alam persekolahan la ea..
btw good luck dear :)

NuRfArHaNiAiDa said...

da kluar da..x tahn :)