bLoGGeRs cHaT RoOm :)


loVeLy fRiEnD!! lOvE u!

Tuesday 13 December 2011

Kenanganku~ di Merang suria~

waa!! it been a year! since aku x update blog! haha
huk! huk! huk! tngok! dah berdebu + berhabuk blog aku nie~ haha
rindu nyer kat geng3 BCR~ HEHE

agak2 dah 6 bulan aku x update blog~ bnyak bende yg aku nk share~
sedih,duka, ketawa , mesra~ bnyak yg aku belajar selama tmpoh 6 bulan nie~
AKU DAH BALIK PLKN!!!!


AKU RINDU KEM  PLKN MERANG SURIA~
 RINDU SGT2~
Add caption

 
 bnyok bende yg aku blajo sane~ berdikari, semangat berpasukan, dan ikatan persahabatan yg setia~
disana aku terjumpe ramai kawn ~ aku bertuah kerana dpat pegi plkn~ sbnrnya mse first time aku tahu aku dpat PLKN aku dah gembire gile~ seolah2 aku dah tahu aku akn happy disana~

1 comment:

Admin said...

wah seronok beronok2 betul kalo tgk dari reaksi wajah nye hehe